ŠKODA AUTO rozšiřuje podporu Nadace Terezy Maxové pro znevýhodněné a opuštěné děti. Již potřetí je domácí automobilka partnerem charitativní módní přehlídky ‚Fashion for Kids’. ŠKODA je od letoška také partnerem nového projektu ‚Teribear jede domů’, v jehož rámci bude v online hlasování vybrána jedna rodina, které bude věnován vůz ŠKODA Citigo.
Od roku 2011 je ŠKODA AUTO partnerem přehlídek Fashion for kids. Za tu dobu nadace vybrala v rámci přehlídek více než 18 milionů Kč pro konkrétní projekty pomoci. Nadaci založila v roce 1997 česká topmodelka Tereza Maxová, s cílem zlepšit situaci znevýhodněných dětí v České republice. „Nadace Terezy Maxové odvádí po mnoho let skvělou práci pro opuštěné děti. Spolupráci s nadací stále rozvíjíme. Znevýhodněné děti dosahují v průměru výrazně nižšího vzdělání a tím pádem mají také těžší situaci při hledání zaměstnání. Chceme se tedy nyní zaměřit i na tuto oblast,“ říká Michal Kadera, vedoucí vnějších vztahů ŠKODA AUTO. „Podpora nadace je pro nás jako pro největší český průmyslový podnik příkladem společenské angažovanosti,“ dodává Kadera.
Každoročním vrcholem činnosti nadace je od roku 2004 módní přehlídka ‚Fashion for Kids’. Vedle finančních prostředků poskytne ŠKODA AUTO pro tento galavečer i flotilu vozů ŠKODA Rapid Spaceback pro přepravu hostů. Rapid Spaceback, první kompaktní hatchback značky ŠKODA, byl na český trh uveden začátkem října. Jak je pro vozy značky ŠKODA typické, nabízí i Rapid Spaceback dostatek prostoru, svěží, dynamický design, řadu ‚Simply Clever‘ detailů, špičkovou bezpečnost, nízkou spotřebu a vynikající poměr ceny a užitné hodnoty.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva