SYNOT obléká nový kabát

05.09.2012 9:25

Holding SYNOT přichází s novým korporátním logem. Po více než 20 letech tak mění svůj vizuální styl. Dosavadní logo SYNOT používal od svého založení v roce 1991. Ze světa reklamy tak odchází jedno z nejstarších log, které až doposud reprezentovalo významný český podnikatelský subjekt, jehož jméno je spojováno především s loterním průmyslem.

SYNOT obléká nový kabát
Foto: Archiv
Popisek: Synot - logo

"V minulém roce jsme si připomněli 20. výročí založení holdingu SYNOT, který se za tu dobu stal leaderem v mnoha průmyslových odvětvích, z nichž dominuje především loterní průmysl a oblast IT technologií. A protože i pro další desetiletí máme velmi ambiciózní cíle, rozhodli jsme se také zásadním způsobem změnit korporátní logo i celkový vizuální styl. Ten má odrážet novou strategii holdingu SYNOT, která bude směřovat do špičkových on-line technologií a bude poplatná v celoevropském měřítku," uvedl Miroslav Valenta ml., obchodní ředitel holdingu SYNOT pro Českou a Slovenskou republiku.

Přestože nové logo plně koresponduje s moderními trendy souvisejícími s vytvářením corporate identity úspěšných mezinárodních firem, citlivě také navazuje na dosavadní logo. To vzniklo takřka na počkání a jeho autorem byl Miroslav Valenta, jeden ze zakladatelů holdingu SYNOT.

"V novém logu jsme se snažili znázornit silnou, moderní a spolehlivou firmu s hlavní oblastí působení v loterním průmyslu. Díky grafické symbolice dvou červených písmen V umístěných v logu jako součást logotypu jsme však vytvořili i citlivou grafickou spojku na původní logo," uvedl Milan Navrátil, marketingový manažer agentury Bizmark, která vyhrála výběrové řízení na redesign vizuálního stylu holdingu SYNOT.

Kromě symbolické "korunky", která vzniká právě spojením dvou písmen V, resp. písmenem W, je v novém logu zachována také základní barevná struktura s použitím modré a červené barvy. Psací písmo však nahradilo písmo tiskací a logo získalo moderní podobu, odpovídající grafice 21. století.

Nový grafický styl se postupně propíše do všech prvků marketingové komunikace. Je vytvořen také grafický vizuál. "Přenesli jsme do něho symboliku moderní společnosti, technologicky, informačně a komunikačně vyspělou, s mezinárodní působností především v loterním průmyslu a jasným pohledem do budoucnosti. Tento vizuál se stal základem pro další nástroje komunikace. Své uplatnění aktuálně nachází v produktovém katalogu, designu herních zařízení a dalších prvcích," doplnil Valenta.

Současně s tím společnost SYNOT W uvedla na trh novou obchodní značku SYNOT VLT SYSTEM. Už jen pod tímto názvem bude na trh uvádět moderní videoloterní terminály. "Provozování centrálního loterního systému je klíčovou součástí našeho portfolia. V tomto segmentu jsme jednoznačným leaderem a tuto pozici si chceme nejen udržet, ale nadále posilovat. Vytvoření jednotného brandu pro tento produkt umožní nejen jeho jasnou identifikaci, ale také zdůrazní jeho kvalitu a doprovodné služby, které s jeho prodejem nabízíme," uzavřel Miroslav Valenta ml.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Veřejný ochránce práv: Vše, co jste kdy chtěli vědět o diskriminaci

7:31 Veřejný ochránce práv: Vše, co jste kdy chtěli vědět o diskriminaci

Při příležitosti 10. výročí antidiskriminačního zákona v České republice vydala ombudsmanka sborník …