Součástí projektu byla úprava železničního spodku a svršku v oblasti kolejových brzd a v kolejových rozvětveních, dále rekonstrukce kolejových brzd na směrových kolejích. Došlo rovněž k úpravám zabezpečovacího a sdělovacího zařízení, rozvodů vzduchotechniky a místní kabelizace. Rekonstrukcí prošla i trafostanice, trakční vedení a osvětlení směrových kolejí. Stavbaři také instalovali nový systém elektrického ohřevu výhybek a doplnili systém dálkové diagnostiky.
„Česká Třebová tvoří důležitý železniční uzel na jedné z nejvytíženějších tratí v České republice: Praha – Kolín – Česká Třebová. Hlavním cílem rekonstrukce směrových kolejí bylo zvýšení propustnosti stanice a zajištění větší provozní spolehlivosti kolejiště a bezpečnosti provozu,“ sdělil generální ředitel SŽDC Pavel Surý.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva