Sedmička v lednu nejprodávanějším týdeníkem

12.03.2015 13:20 | Zprávy

Společenský týdeník Sedmička vydavatelství Empresa Media nechal v lednu konkurenci daleko za sebou. S více než 166 000 prodanými výtisky se stal jedničkou mezi týdeníky. Zároveň jako jeden z mála týdeníků na trhu zvýšil svůj náklad. Společně s ním rostly i časopisy Týden a Instinkt ze stejného vydavatelského domu.

Sedmička v lednu nejprodávanějším týdeníkem
Foto: Hans Štembera
Popisek: Časopisy, ilustrační foto

V meziročním srovnání (leden 2014 – leden 2015) zaznamenal týdeník Sedmička také 50 % nárůst předplatného.

„Přízeň čtenářů nás moc těší. V Sedmičce jsme se rozhodli jít cestou původních článků a rozhovorů a jsme rádi, že to oceňují i naši čtenáři,“ uvedl šéfredaktor magazínu Sedmička Miroslav Graclík.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Jak si vysvětlujete, že jste neměl protikandidáta?

Myslíte, že je to tím, že jste tak dobrý, nebo že se do toho nikomu nechtělo, protože a tom nejste dobře, o čemž svědčí i vaše oslabení ve volbách a celkové preference, podle níž byste ve sněmovně bez ODS vůbec nebyli?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČNB vytvořila testovací portfolio digitálních aktiv

16:23 ČNB vytvořila testovací portfolio digitálních aktiv

Česká národní banka (ČNB) poprvé ve své historii zrealizovala nákup digitálních aktiv. Nákup se usku…