Sedmička v lednu nejprodávanějším týdeníkem

12.03.2015 13:20 | Zprávy

Společenský týdeník Sedmička vydavatelství Empresa Media nechal v lednu konkurenci daleko za sebou. S více než 166 000 prodanými výtisky se stal jedničkou mezi týdeníky. Zároveň jako jeden z mála týdeníků na trhu zvýšil svůj náklad. Společně s ním rostly i časopisy Týden a Instinkt ze stejného vydavatelského domu.

Sedmička v lednu nejprodávanějším týdeníkem
Foto: Hans Štembera
Popisek: Časopisy, ilustrační foto

V meziročním srovnání (leden 2014 – leden 2015) zaznamenal týdeník Sedmička také 50 % nárůst předplatného.

„Přízeň čtenářů nás moc těší. V Sedmičce jsme se rozhodli jít cestou původních článků a rozhovorů a jsme rádi, že to oceňují i naši čtenáři,“ uvedl šéfredaktor magazínu Sedmička Miroslav Graclík.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Aleš Dufek byl položen dotaz

Lidovci

Když je na tom vaše strana tak dobře, jak tvrdíte, proč vám neustále klesají preference a je evidentní, že bez ODS byste se do sněmovny vůbec nedostaly?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

VZP: Centrová péče meziročně roste o dalších 15 %

22:31 VZP: Centrová péče meziročně roste o dalších 15 %

Náklady na centrovou péči v loňském roce v případě VZP dosáhly rekordních 22,5 mld. Kč.