Díky svému řešení budou trolejbusy Škoda 27 Tr moci jezdit i na trasách, kde není trolejové vedení – jsou totiž vybaveny bateriemi, takže jsou schopny jezdit až pět kilometrů v režimu elektrobusu. „Tohle řešení je u dopravních podniků stále oblíbenější. Díky bateriovému pohonu může snadno dopravce trolejbusem obsloužit trasy mimo tradiční linky,“ sděluje obchodní manažer Škoda Electric Radek Kapr.
Trolejbusy pro Ústí nad Labem mají komfortní výbavu – cestující i řidiči například ocení klimatizaci. Vozy disponují kamerovým systémem, který sleduje dění uvnitř i vně trolejbusu, USB nabíječkami, nebo třeba systémem kneeling, kdy se v zastávce trolejbus nakloní k hraně nástupiště či chodníku a tím usnadní nástup a výstup cestujících.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Ústí nad Labem , Škoda Transportation , TZ , trolejbusy , Škoda Electric
autor: Tisková zpráva
Lídři EU se shodly na zvýšení tlaku na Rusko
Dobrý den, mám pár dotazů, k tomu, co pořád slyšíme. Kdo jsou to ti lídři EU? Kdo jim dal mandát něco rozhodovat a vyjednávat? A schvalujete to, co vyjednají pak i vy poslanci? Jestli ne, tak k čemu vás volíme, když pak rozhodují jiní? Neměli by ti, co jsou voleni občany mít ten nejsilnější mandát? ...
Další články z rubriky

20:16 AOPK ČR: Byla otevřena vltavská cyklostezka pod skálou Zámky v pražských Bohnicích
Tentokrát již natrvalo. Sanaci skalního masivu se podařilo dokončit dříve.
- 16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %