Minulou středu odvysílala televize Barrandov premiérové vydání publicistického pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Na přetřes přišla kauza Vidkun, která se týká údajného ovlivňování některých trestních kauz a úniků informací z trestních spisů. Moderátor pořadu Jaromír Soukup divákům přehledně vysvětlil průběh celé kauzy i to, kdo je za tyto nekalé praktiky zodpovědný. Premiéru prvního dílu si nenechalo ujít 182 tisíc diváků při podílu pěti procent. Alespoň tři minuty v kuse ho vidělo 293 tisíc diváků.
Na tento díl navázalo včerejší vysílání pořadu, které zasáhlo ještě více diváků – a to 361 tisíc. Sledovanost navíc od startu výrazně rostla a její podíl se zvýšil až na 6,3 procenta. Obě vysílání Kauz Jaromíra Soukupa pak dohromady zasáhly 521 tisíc diváků.
„Jsem velmi potěšen, že se nám i s novým pořadem podařilo připojit k nejsledovanějším formátům televize Barrandov, mezi které již dlouhodobě patří TÝDEN s prezidentem či Duel Jaromíra Soukupa. Vnímám to jako pozitivní zpětnou vazbu od diváků, jež odráží nejen přitažlivost tohoto formátu, ale i naši snahu o co nejzajímavější programové schéma,“ uvedl generální ředitel televize Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva