Pokud jde o administrativu, je jisté, že je navíc zaveden formulář Doporučení podpůrných opatření z poradenského zařízení. Další „administrativa“ v podobě individuálních vzdělávacích plánů (IVP) existovala již v minulosti. Je proto zvláštní číst výrok citované ředitelky základní školy: „My musíme rodiče pozvat a navrhovaná opatření s nimi projednat. Vysvětlit jim, o co se jedná a co se teď bude s jejich dítětem dít. To je neuvěřitelný administrativní zápřah, s tím se teď hodně pereme“. Nabízí se otázka: Jak probíhala taková komunikace s rodiči o žákovi před zavedením novely zákona? Pokud paní ředitelka mluví o nové administrativní zátěži, možná neprobíhala vůbec. Nebo se odehrávala tzv. neformálně a bez snahy vývoj žáka po určité době vyhodnotit s odkazem na navržená opatření.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Vy současnému prezidentovi vyčítáte, že dělá klukovské vzdoroakce?
A co jste tedy dělal vy, když jste byl prezident? Vždyť vy jste do jmenování vlády a jednotlivých ministrů zasahoval mnohem víc. A proč? Podle mě za tím byly jen vaše osobní důvody, což je podle mě horší. Takže proč myslíte, že teď můžete moralizovat někoho jiného?
Další články z rubriky
7:33 TA ČR: Reflektují české patenty aktuální globální technologické trendy?
Technologická agentura ČR (TA ČR) představuje studii „Česko v technologických perspektivách“, zaměře…


