Za kampaní „A čeho se vzdáte vy?“ stojí komunikační agentura Emperium a jejím partnerem se v roce 2013 stal nákupní rádce Heureka. Kampaň byla podpořena také na serverech Metro.cz, iDnes.cz, AdActive.cz a Super.cz. Cílovou skupinou se stali zákazníci společnosti DPD a kdokoliv, kdo chtěl v období předvánočních nákupů přispět na dobrou věc. Konkrétně se jednalo o podporu dětí a dospělých s těžkým zrakovým postižením nebo osob s tělesným postižením. Jejich zájmy hájí v České republice organizace Světluška a Arkadia, o.p.s., se kterými DPD dlouhodobě spolupracuje.
Přispět bylo možné prostřednictvím online aplikace na stránkách www.acehosevzdatevy.cz. Tváří a patronem projektu se stal režisér a herec Jakub Kohák, který v krátkých spotech zákazníkům předvedl, jak aplikace prakticky funguje. Každý se tedy mohl přesvědčit o tom, že i drobnost, které se vzdá, může být důležitá pro někoho jiného a výrazně pomoci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
To jako celou EK a vůbec celou EU řídí jeden člověk?
Vy tvrdíte, aspoň jsem si to zde přečetla, že podle vaší frakce by Ursula von der Leyen měla skončit, aby se Brusel vrátil nohama na zem a pracoval pro občany, ne proti nim. To její odvolání ovlivní celé fungování a politiku EU, které, souhlasím s vámi, je třeba změnit?
Další články z rubriky

22:03 MZV: Převzetí části pozůstalosti po Janu Masarykovi
Jan Lipavský převezme ve čtvrtek část pozůstalosti po československém ministru zahraničí Janu Masary…