Spotřebitelé ocenili maso společnosti Kaufland

25.04.2014 17:18 | Zprávy

Ve čtvrtek 24. dubna 2014 proběhl v Hotelu Ambassador – Zlatá Husa slavnostní galavečer, na němž byly vyhlášeny výsledky 14. ročníku prestižního marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Společnost Kaufland získala ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka za své vyzrálé a čerstvé maso značky K-Purland.

Spotřebitelé ocenili maso společnosti Kaufland
Foto: Kaufland
Popisek: Kaufland

Na slavnostním večeru, kterým tradičně provázela herečka Bára Štěpánová, si ocenění převzal ředitel Masozávodu společnosti Kaufland pan Dominik Geisen (viz foto). Ocenění v kategorii vyzrálé a čerstvé maso zahrnuje několik desítek druhů vepřového a hovězího masa značky K-Purland. Společnost Kaufland titul Volba spotřebitelů vnímá jako ocenění kvality, čerstvosti, chuti a také vzhledu obalu svých masových výrobků. Uznání je také jistotou pro všechny zákazníky prodejen Kaufland, že si s masem značky K-Purland kupují jen výbornou kvalitu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Aleš Dufek byl položen dotaz

Pozitivní diskriminace

Na jednu stranu odsuzujete pozitivní diskriminaci, na druhou stranu vám nevadí, že se jí vaše vláda dopouští? Proč třeba neustále zvýhodňujete Ukrajince? Já to chápal zpočátku, ale po třech letech? A druhá věc, proč už se dnes nemůžou problémy nazývat skutečnými jmény, proč se kolem některých našlap...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: V Temelíně se vylíhla čtyři mláďata sokola stěhovavého

7:16 ČEZ: V Temelíně se vylíhla čtyři mláďata sokola stěhovavého

Na druhé nejvyšší stavbě Jaderné elektrárny Temelín, na stometrovém ventilačním komíně, se vylíhla d…