Na slavnostním večeru, kterým tradičně provázela herečka Bára Štěpánová, si ocenění převzal ředitel Masozávodu společnosti Kaufland pan Dominik Geisen (viz foto). Ocenění v kategorii vyzrálé a čerstvé maso zahrnuje několik desítek druhů vepřového a hovězího masa značky K-Purland. Společnost Kaufland titul Volba spotřebitelů vnímá jako ocenění kvality, čerstvosti, chuti a také vzhledu obalu svých masových výrobků. Uznání je také jistotou pro všechny zákazníky prodejen Kaufland, že si s masem značky K-Purland kupují jen výbornou kvalitu.
Organizátorem programu, jenž oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží, je skupina Atoz Retail. I v letošním ročníku byly podkladem pro udělení ocenění výsledky exkluzivního výzkumu agentury STEM/MARK, který proběhl na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů. Během letošního ročníku vybírali spotřebitelé ze 127 výrobků v 41 kategoriích. Výsledný index byl kalkulován na základě celkového dojmu, líbivosti obalu a zkušeností s výrobkem v dané kategorii.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva