Spotřebitelé ocenili maso společnosti Kaufland

25.04.2014 17:18 | Zprávy

Ve čtvrtek 24. dubna 2014 proběhl v Hotelu Ambassador – Zlatá Husa slavnostní galavečer, na němž byly vyhlášeny výsledky 14. ročníku prestižního marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Společnost Kaufland získala ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka za své vyzrálé a čerstvé maso značky K-Purland.

Spotřebitelé ocenili maso společnosti Kaufland
Foto: Kaufland
Popisek: Kaufland

Na slavnostním večeru, kterým tradičně provázela herečka Bára Štěpánová, si ocenění převzal ředitel Masozávodu společnosti Kaufland pan Dominik Geisen (viz foto). Ocenění v kategorii vyzrálé a čerstvé maso zahrnuje několik desítek druhů vepřového a hovězího masa značky K-Purland. Společnost Kaufland titul Volba spotřebitelů vnímá jako ocenění kvality, čerstvosti, chuti a také vzhledu obalu svých masových výrobků. Uznání je také jistotou pro všechny zákazníky prodejen Kaufland, že si s masem značky K-Purland kupují jen výbornou kvalitu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NP Šumava: Je sucho! Situace bude pravděpodobně horší než před 10 lety

11:14 NP Šumava: Je sucho! Situace bude pravděpodobně horší než před 10 lety

Česká republika, včetně Národního parku Šumava, zažívá velmi suché období.