Správa železnic: Informačním centrem prošlo už 1200 návštěvníků

19.05.2021 17:05

Za první tři týdny provozu navštívilo Informační centrum Správy železnic na pražském hlavním nádraží 1200 lidí. K jeho slavnostnímu otevření došlo 28. dubna, poskytuje především komplexní informace o činnosti manažera infrastruktury a asistenční služby. Zároveň Správa železnic spustila informační linku pro veřejnost 800 21 00 21. Její zkušební provoz byl zahájen 1. května a už ji využily stovky cestujících.

Správa železnic: Informačním centrem prošlo už 1200 návštěvníků
Foto: Správa železnic
Popisek: Správa železnic

Spuštění informační linky je dalším krokem k efektivnější komunikaci Správy železnic s veřejností včetně podávání podrobností o mimořádnostech na železnici. Kontaktní centrum poskytuje konkrétní sdělení k problematice organizování provozu na dráze, o modernizacích a opravách, zodpovídá dotazy týkající se staveb v ochranném pásmu dráhy a podává další informace. Je zde také možné nahlásit závady a poruchy nebo nepořádek na nádraží.

Operátoři Kontaktního centra Správy železnic dále podávají všeobecné informace o společnosti a o výlukách, případně nabídnou pomoc s vyhledáním spojení. Komplikované nebo vysoce odborné dotazy zaznamenají prostřednictvím kontaktního formuláře a následnou odpověď mohou zaslat buď e-mailem, klasickou poštou, datovou schránkou, nebo ji podat formou zpětného telefonátu. Kontaktní centrum poskytuje své služby v pracovní dny od 6 do 22 hodin.

Souběžně s touto službou otevřela Správa železnic 28. dubna Informační centrum na hlavním nádraží v Praze. Za první tři týdny jím prošlo 1200 návštěvníků. Veřejnost se zde může prostřednictvím velkoplošných interaktivních panelů seznámit s profilem společnosti, vyhledat si aktuální polohu vlaků v aplikaci Grapp (grapp.spravazeleznic.cz) nebo získat informace o připravovaných i realizovaných stavbách v aplikaci Interaktivní mapa.

Centrum je otevřeno každý den v týdnu od 10 do 20 hodin. Součástí práce jeho zaměstnanců jsou i asistenční služby pro nevidomé spoluobčany. Asistenci lze objednat prostřednictvím společnosti Cendis. Zaměstnanec Informačního centra se následně telefonicky spojí s objednatelem služby a zajistí doprovod nevidomého až na jeho místo ve vlaku.

Informační centrum bude Správa železnic, jakmile to pandemické podmínky dovolí, využívat také pro prezentaci aktuálních staveb prostřednictvím veřejných setkání a debat nebo k pořádání tiskových konferencí.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: Tisková zpráva

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Český telekomunikační úřad: Rozhodnutí ve sporu o velkoobchodní ceny dat

22:35 Český telekomunikační úřad: Rozhodnutí ve sporu o velkoobchodní ceny dat

V první prázdninové monitorovací zprávě informujeme o pravomocném rozhodnutí ČTÚ ve sporu mezi spole…