Skončila tak modernizace této části čtvrtého železničního koridoru z Českých Budějovic do Prahy. Původní trať nahradila téměř 20 kilometrů dlouhá přeložka.
Během července a srpna se pracovalo na dobudování železničního spodku v jednokolejném úseku, přilehlých protihlukových stěn, nástupišť (zastávky Ješetice a Heřmaničky) u vyloučené koleje a trakčního vedení. Součástí prací byla také realizace druhé poloviny mostu před nazdickým zářezem, kde se křížila nová trať s původní stopou, a nebylo tak možné celý most realizovat v předstihu. Od 1. září byla v celém úseku zavedena rychlost 110 km/h.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva