Výměna ocelové mostní konstrukce je součástí druhé etapy rekonstrukce přerovského železničního uzlu. Stavební práce začaly v dubnu loňského roku, dokončena již byla rekonstrukce 2. traťové koleje v úseku Přerov – Prosenice a 1. koleje na Dluhonické spojce, která se nachází mezi Dluhonicemi a Prosenicemi.
V současné době probíhají nepřetržité výluky pro změnu na 1. traťové koleji mezi Přerovem a Prosenicemi a na 2. koleji Dluhonické spojky. Stavbaři zde odstranili železniční svršek a staré trakční vedení. Nyní pracují na sanaci železničního spodku. Ve výhybně Dluhonice pokračují práce na úpravách trakčního vedení, výstavbě nového technologického objektu, přístupových komunikacích a na nadjezdech.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva