„Univerzita v Bochumi je mezinárodní odbornou autoritou, proto jsme ji oslovili s požadavkem na vytvoření vlastního posudku. Expertní tým vedl profesor Thewes, který je ředitelem Ústavu pro stavební techniku, tunelování a správu staveb bochumské univerzity. Tento uznávaný odborník se již podílel na výstavbě sedmi desítek podzemních staveb po celém světě,“ uvedl generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda.
Tým německých odborníků zkoumal čtyři varianty. Kromě tří tunelových tras také vedení trati v současné stopě s částečným nebo úplným zahloubením. „Podle závěrů expertního týmu vychází jako nejvýhodnější tzv. varianta Jih následovaná variantou Střed. O trase tunelu rozhodneme na přelomu září a října,“ doplnil Jiří Svoboda.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Záhada daru
Zabývá se někdo otázkou, proč, když někdo chce darovat peníze státu, tak jde zrovna za ministrem spravedlnosti a ne třeba za ministrem financí nebo premiérem? A jak je možné, že se dary neprověřují a neschvaluje je minimálně celá vláda? Mně to celé zavání korupcí. Jak to vidíte vy? A ještě k tomu pů...
Další články z rubriky

10:17 Plná popelnice? Pražské služby nabízejí snadné řešení s humorem
Černé popelnice občas doslova přetékají. Výsledkem je nepořádek kolem a zbytečné komplikace při svoz…
- 7:23 Úřad vlády: Rozvodová novela posiluje ochranu ohrožených dětí
- 22:03 MZV: Převzetí části pozůstalosti po Janu Masarykovi
- 19:15 DIAMO: Příprava Strategického podnikatelského parku Lazy
- 16:08 HZS: Čeští hasiči v Texasu hlásí první nálezy
- 13:21 Pražská strojírna dál dodává výhybky do Melbourne v Austrálii