Srovnávací akce Hyundai funguje. Zájemci o nový vůz se nechávají inspirovat

13.04.2015 9:34

Netradiční forma reklamy, kterou využívá automobilka Hyundai v České republice, přináší své ovoce.

Srovnávací akce Hyundai funguje. Zájemci o nový vůz se nechávají inspirovat
Foto: red
Popisek: Hyundai
reklama

Pokračování, v českých poměrech ojedinělé,  akce „Hyundai se srovnání nebojí“, ve které mají čeští řidiči poprvé v historii možnost sami porovnat kvalitu vozů Hyundai s jejich přímou konkurencí od Škody Auto, přilákala za necelý měsíc od svého spuštění více než osm stovek zájemců. Ti v rámci speciální roadshow po českých a moravských městech již celkem absolvovali přes devět set zkušebních jízd.

Právě poskytnutí možnosti přímo porovnat nový model i20 s konkurenční Fabií přináší automobilce Hyundai zvýšený zájem potenciálních kupců. „Zájem o zkušební jízdy je veliký. Sledujeme reakce lidí, kteří srovnávají jednotlivá auta, a zatím musíme říci, že odezva je velmi pozitivní a nutno podotknout, že zájem o jízdu í-dvacítkou je zhruba trojnásobný. Lidé sami přiznávají, že byli ovlivněni předsudky z minulých dob, kdy zde na trhu byla v podstatě jediná automobilová značka a teprve při osobní zkušenosti zjišťují, jak vysoký standard oproti konkurenci vlastně Hyundai nabízí,“ vysvětlil  Miloš Adámek, mluvčí společnosti Hyundai Motor Czech s tím, že automobilka plánuje  v podobných akcích pokračovat, aby tak nabídla užitečné srovnání co možná největšímu počtu zájemců. 

Zájem o nové modely Hyundai je patrný mezi těmi, kteří hledají pohodlné a spolehlivé vozy se špičkovou výbavou za přijatelnou cenu. Důkazem tohoto stavu jsou i data z Centrálního registru vozidel, která zpracovává Svaz dovozců automobilů a společnost Médea Research. V kategorii registrací na fyzické osoby, což jsou nejčastěji právě domácnosti, patří v prvním čtvrtletí automobilce Hyundai s celkem 2 275 vozy druhé místo za Škodou Auto. Rozdíl činí pouze 940 vozů.

Mladoboleslavský výrobce není na takovou situaci zvyklý, protože donedávna byla jeho pozice absolutně neotřesitelná. Situace se ale pomalu mění a díky neustále narůstajícímu zájmu českých řidičů o skutečně kvalitní vozy již Hyundai dýchá škodovce na záda. Třetí příčka náleží s velikým odstupem značce Dacia (944 registrovaných vozů), čtvrtá je Kia (804 vozů) a pátý Volkswagen (716 vozů).  

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: komerční tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Letiště Praha: Tři čtvrtiny Čechů by chtěly do zahraničí vycestovat nejpozději do dvou měsíců

10:02 Letiště Praha: Tři čtvrtiny Čechů by chtěly do zahraničí vycestovat nejpozději do dvou měsíců

Kdyby to bylo možné, do své oblíbené destinace v zahraničí by nejpozději do dvou měsíců chtělo vyces…