Příčin současného stavu jazykového vzdělávání je celá řada, stát nestanovil pro střední vzdělávání požadovanou minimální vstupní úroveň pro angličtinu dle Společného evropského referenčního rámce. Ředitelé středních škol při přijímání žáků znalosti angličtiny dostatečně nezohledňují. V základních školách žáci vědí, že budou přijati na střední školu i s velmi slabou angličtinou, a tak se mnozí neučí. Ve středních školách se v jazykových skupinách učí žáci s různou úrovní angličtiny. Problémy dále narůstají, žáci s lepší angličtinou nejsou motivováni se učit, jsou nuceni znovu se učit to, co už znají.
Aby žáky učení angličtiny bavilo, musí vidět užitečnost učení pro své budoucí povolání, musí je vyučovat učitel, který má aktivní znalost angličtiny, využívá moderní metody výuky a ovládá odbornou terminologii oblasti, pro kterou jsou žáci ve škole připravováni.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva