Rekordní tržby za celou dobu své existence mají informační střediska, která provozuje Správa NP a CHKO Šumava. Zrekonstruované budovy, moderní vybavení informačních středisek, které odpovídá evropským trendům a zároveň vylepšená nabídka zboží, o které mají turisté skutečně zájem - meziroční tržby ve srovnání s loňským rokem narostly o 25 procent.
V červenci roku 2012 se na informačních střediscích utržilo 324 tisíc korun. Podobné to bylo o rok předtím. Letos už je to ale více než 428 tisíc korun.
„Marketingové oddělení Správy NP a CHKO Šumava si nechalo vyhotovit průzkum trhu a potřeb návštěvníků Šumavy, zároveň se inspirovalo v mnoha informačních střediscích v zahraničí a přichází s novou koncepcí, která je ušitá na míru nejfrekventovanějšímu návštěvníkovi, kterou je rodina s dětmi. Naší strategií je mít na pultech zboží, které táhne a potěší,“ vysvětluje důvody vyšších tržeb Jiří Mánek, ředitel Správy NP a CHKO Šumava.
Nejvíc patrný je nárůst tržeb v Informačním středisku na Kvildě. Zdejší pracovníci utržili v červenci roku 2012 zhruba 98 tisíc korun. Podobně tomu bylo i v roce 2011. Letošní tržby činí téměř 176 tisíc korun. Navíc lze předpokládat, že tržby i nadále porostou, protože nabídka se neustále rozšiřuje. Novinkou, která je na pultech informačních středisek od tohoto týdne, je 13 druhů plyšových zvířat, která patří mezi původní šumavské druhy - je to například rys, vlk, liška, ježek, netopýr. V nabídce je i dokonce plyšový tetřev.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva