Kromě toho byla výborně hodnocena i reklama této značky. Její televizní spot dosáhl v hodnocení ekonomického magazínu Strategie na dělenou čtvrtou a pátou příčku. V konkurenci značek typu T-Mobile, Air Bank nebo IKEA je to výrazný úspěch.
Anketa ShopRoku oceňuje nejlepší a nejoblíbenější internetové obchody. Soutěž pořádá společnost Miton Media a.s., která provozuje nákupního rádce Heureka.cz. Letos na podzim byly tyto ceny uděleny již popáté. V ceně kvality sekce Móda a oblečení, o jejímž udělení rozhodují pouze reální zákazníci zapojených internetových obchodů, dokázal již počtvrté v řadě zvítězit obchod www.topgal.cz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva