V momentě, kdy Tatra potřebovala dočasně uzpůsobit výrobní program z důvodu výpadku některých subdodávek ze zahraničí, přizpůsobili v Tawescu výrobu tak, aby automobilce vyšli vstříc. Mohli díky tomu ve zvýšené míře dodávat Tatře rámy a kabiny modelových řad Terra a Force, které formou zakázkové výroby pro Tatra Trucks vyrábějí.
Automobilka tak, i díky výpomoci ze skupiny Promet Group, jež je menšinovým akcionářem Tatra Trucks, dokázala zatím projít koronavirovou pandemií bez omezení provozu. Kromě péče o zdraví zaměstnanců bylo totiž v tomto období velmi důležité též udržení dodavatelských řetězců a zabezpečení výroby po materiální stránce. Tatra Trucks má pod jednou střechou zajištěnou výrobu podvozků, motorů, převodovek a části kabin. S dalšími vypomohlo právě sousední Tawesco.
„Bylo potřeba výrobu zásadní měrou uzpůsobit pro navýšený počet kabin pro Tatru. Zatímco standardně vyrábíme několik kusů formou zakázkové výroby, v minulých týdnech se jejich počet výrazně navýšil. Vzhledem k tomu, že jsme měli volnou kapacitu, rádi jsme po vzájemné dohodě Tatře vypomohli,“ říká Margita Rejchrtová, generální ředitelka kopřivnické společnosti Tawesco. Vzájemnou komunikaci usnadnila i skutečnost, že právě z Tawesca přišel do Tatry její současný ředitel Pavel Lazar.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva