Vypovídají o tom statistiky hovorů z veřejných telefonních automatů (VTA) na tísňové linky za uplynulých pět měsíců.
V oblastech zasažených povodněmi se počet hovorů z telefonních automatů zvýšil v průměru o 36 % a v době, kdy povodně vyvrcholily, byl počet volání na tísňové linky: 112, 150, 156 a 158 nejvyšší v roce. Jednalo se o zvýšení řádově několika set hovorů týdně.
Zhruba 14 tisíc telefonních automatů má kromě určitého objemu komerčních hovorů pořád své nezastupitelné místo při voláních na tísňové linky, nebo jako náhradní či doplňkové řešení v případě rozbitého, zapomenutého, ztraceného či vybitého mobilu. Telefónica každoročně zaznamenává přes 200 tisíc hovorů na tísňové linky.
Kam se nejvíce volá z telefonních automatů?
Tísňové linky 3%
Mobilní sítě 66%
Předplacené karty - bezplatná čísla 16%
Pevné sítě 5%
Zelené linky 4%
Zahraniční volání 3%
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Líbil se Vám tento článek?
Nezávislost naší redakce můžete podpořit peněžitým darem v jakékoliv výši bankovním převodem na účet:
131-981500247/0100
QR kód obsahuje údaje k platbě, výši částky si určete sami.
Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.
I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.