Telefónica O2: Telefonní automaty hrály při povodních nezastupitelnou roli

11.07.2013 14:32

Telefonní automaty mají nenahraditelnou úlohu v případech tísňového volání, jejich význam roste především v době krizových událostí.

Telefónica O2: Telefonní automaty hrály při povodních nezastupitelnou roli
Foto: red
Popisek: O2
reklama
Vypovídají o tom statistiky hovorů z veřejných telefonních automatů (VTA) na tísňové linky za uplynulých pět měsíců.
 
V oblastech zasažených povodněmi se počet hovorů z telefonních automatů zvýšil v průměru o 36 % a v době, kdy povodně vyvrcholily, byl počet volání na tísňové linky: 112, 150, 156 a 158 nejvyšší v roce. Jednalo se o zvýšení řádově několika set hovorů týdně.
 
Zhruba 14 tisíc telefonních automatů má kromě určitého objemu komerčních hovorů pořád své nezastupitelné místo při voláních na tísňové linky, nebo jako náhradní či doplňkové řešení v případě rozbitého, zapomenutého, ztraceného či vybitého mobilu. Telefónica každoročně zaznamenává přes 200 tisíc hovorů na tísňové linky.
 
Kam se nejvíce volá z telefonních automatů?
Tísňové linky 3%
Mobilní sítě 66%
Předplacené karty - bezplatná čísla 16%
Pevné sítě 5%
Zelené linky 4%
Zahraniční volání 3%

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: Tisková zpráva

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

ČTÚ: Srovnávací nástroj cen a kvality služeb elektronických komunikací doplněn o pevné služby

11:32 ČTÚ: Srovnávací nástroj cen a kvality služeb elektronických komunikací doplněn o pevné služby

ČTÚ dne 03. 05. 2021 doplnil srovnávací nástroj cen a kvality služeb elektronických komunikací o mož…