Trend objednávat zboží online zasáhl i mobilní tarify, letos odborníci čekají nárůst zakázek na 22 %

17.07.2014 9:33 | Zprávy

Ačkoli existují obory, které preferují tradiční formu jednání bez přítomnosti internetu, podle odborníků se přechod z offline do online prostředí týká stále více odvětví. Češi tak začínají pořizovat prostřednictvím dostupných online kanálů i mobilní tarify. Zatímco v roce 2012 bylo přes internet objednáno pouze 1 % tarifů, v letošním roce očekávají odborníci zvýšení poptávky na 22 %. V roce 2015 by pak měla být podle odhadů online cestou vyřízena celá třetina objednávek. Vyplývá to z nejnovějších průzkumů nezávislé srovnávací společnosti Tarifomat.

Trend objednávat zboží online zasáhl i mobilní tarify, letos odborníci čekají nárůst zakázek na 22 %
Foto: Archiv
Popisek: Mobilní telefon - ilustrační foto.

Podle odborníků dochází k prudkému nárůstu podílu Čechů, kteří své záležitosti vyřizují online. Využívají tak možnosti objednávat a nakupovat zboží, vyřizovat změny či komunikovat s institucemi z prostředí domova. Podle aktuálních údajů srovnávače mobilních tarifů Tarifomat tak například přibývá i lidí, kteří na internetu pátrají po co nejvýhodnějších nabídkách paušálů.

„Češi dávali až do loňského roku v naprosté většině přednost sjednávat tarify a řešit záležitosti ohledně účtů osobně, nejčastěji na některé z kamenných poboček. S příchodem virtuálních  poskytovatelů mobilních služeb a nástupem loňské tarifové revoluce však začalo v Česku docházet k restrukturalizaci prodejních kanálů a řada kamenných prodejen byla uzavřena. Lidé se tak postupně začínají orientovat na online prostředí. Loni si tarif online cestou pořídilo 6 % Čechů, v letošním roce však už očekáváme podíl online objednávek na hranici 22 %," potvrdil trend Pavel Černoch, jednatel nezávislého srovnávače Tarifomat s tím, že v příštím roce by si měla podle předpokladů tarif sjednat online cestou až třetina Čechů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Politické neziskovky

Jak se pozná politická neziskovka? Kdo by to měl určovat? Protože podle mě je politicky orientovaná většina neziskovek.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Ve třineckém lesoparku jsme začali hloubit patnáct tůní

19:28 Lesy ČR: Ve třineckém lesoparku jsme začali hloubit patnáct tůní

Patnáct tůní, které zadrží vodu na třech tisících metrech čtverečních, nechají vodohospodáři ze Sprá…