Vyplývá to z průzkumu společnosti GTS Czech, kterého se zúčastnilo 334 firemních zákazníků GTS Czech z celé České republiky. Firmy od svého operátora dále požadují co nejvyšší FUP, poskytování aplikací pro uložení a synchronizaci dat mezi více zařízeními a aplikací pro sjednocenou komunikaci a upřednostňují výhodnější ceny volání před dotovanými telefony.
„Trh mobilních operátorů v České republice není zdaleka přesycen, a jak výsledky průzkumu napovídají, je stále v této oblasti co zlepšovat. Vstup nových mobilních operátorů tak bude určitě mít pozitivní vliv na stávající konkurenční prostředí. Operátoři se budou muset stále více soustředit na maximální spokojenost svých zákazníků. Průzkum navíc potvrdil, že aspekt poskytování konvergentních služeb skutečně hraje důležitou roli v rozhodování firemních zákazníků,“ uvedl Pavel Brabenec, ředitel marketingu GTS Czech.
Průzkum společnosti GTS Czech představil několik zajímavých dat, která vypovídají o požadavcích firemních zákazníků na služby mobilního operátora.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva