ÚP ČR nabídne v Prostějově služby v nově zrekonstruované budově

15.11.2015 13:11

Nové a moderní prostory pro klienty i zaměstnance Kontaktního pracoviště Úřadu práce ČR (ÚP ČR) v Prostějově, většinu služeb na jednom místě, bezbariérový vstup, větší čekárny a mnohem lepší dostupnost. To vše nabízí nová administrativní budova, která bude veřejnosti plně sloužit od 30. 11. 2015 na adrese náměstí Spojenců 13, Prostějov.

ÚP ČR nabídne v Prostějově služby v nově zrekonstruované budově
Foto: Hans Štembera
Popisek: Generální ředitelství Úřadu práce ČR

Kontaktní pracoviště ÚP ČR v Prostějově dosud poskyt uje své služby na dvou místech – v ulici Plumlovská 458/36, kde sídlí agenda zaměstnanosti, a v ulici Lutinovova 42/1. Na této adrese si klienti vyřizují své věci v rámci agendy nepojistných sociálních dávek.

„Od příštího měsíce se situace změní. V šechny agendy, kromě oddělení hmotné nouze, se přestěhují na novou adresu. Lidé tak už nebudou muset z větší části přejíždět. K vyřízení většiny záležitostí týkajících se zprostředkování zaměstnání, podpory v nezaměstnanost, příspěvku na péči nebo státní sociální podpory jim bude stačit jedna návštěva Úřadu práce ČR na jednom místě,“ říká ředitel Krajské pobočky ÚP ČR v Olomouci Jiří Šabata .

Objekt, který se plně otevře klientům 30. 11. 2015, byl ve vlastnictví státu. Úřad práce ČR proto nemusel investovat prostředky do jeho nákupu. Navíc budova z dílny architekta Eduarda Žáčka sloužila od její výstavby (1936) jako sídlo Finančního úřadu, později Okresního úřadu. Svými parametry a umístěním proto vyhovuje potřebám ÚP ČR.

„Celkově bude pro klienty ÚP ČR vyřizování záležitostí k omfortnější a příjemnější. Budova je navíc v blízkosti zastávky MHD i vlakového a autobusového nádraží. Vzhledem k tomu, že už byla postavená jako administrativní, odpovídá tomu i její vnitřní uspořádání,“ vyzdvihuje pozitiva nového sídla Kontaktního pracoviště ÚP ČR v Prostějově jeho ředitelka Věra Crhanová.

Stěhování z původních prostor na novou adresu proběhne ve dnech 26. – 29. 11. 2015, kdy bude dočasně omezen provoz úřadu. V pátek 29. 11. 2015 bude lidem k dispozici pouze podatelna v budově na Plumlovské ulici, kde klienti mohou podávat své žádosti a zaměstnanci ÚP ČR jim budou poskytovat poradenství. Jak už bylo řečeno – agenda dávek hmotné nouze zůstává na své původní adrese, tj. v ulici Lutinovova 1. Nákup a následná rekonstrukce nové budovy proběhly v rámci Integrovaného operačního programu. Celý projekt si vyžádal náklady v hodnotě 40 235 379 Kč . Celkem 64,4 % této částky poskytla EU, zbylých 35,6 % pak financovala ČR.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

věcná diskuze

Dobrý den, máte dojem, že se na půdě Sněmovny odehrává věcná diskuze? Já mám spíš dojem, že koalice ani diskutovat nechce, že si je jistá svou většinou a naopak opozice obstruuje (většinou až moc), aby se zviditelnila. Nějaký smysluplný dialog mezi vládou a opozicí nevidím a myslím, že je chyba na o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Mají něco společného Březinová, France, nebo Batěk s knížaty?

15:23 Mají něco společného Březinová, France, nebo Batěk s knížaty?

Již tento pátek 24. května 2024 se uskuteční od 20 hodin tzv. unikátní Minikoncert v Apartmánech Kní…