„Aby si firma upevnila své postavení na trhu, zároveň získala výhodnější pozici a byla konkurenceschopná, je nastavení na inovace a zavedení inovačních procesů nezbytné,“ vysvětlil záměr akce Martin Mata, ředitel Inovačního centra Ústeckého kraje (ICUK), který setkání firem zahájil. Stejně jako v minulých letech, byla i tento rok akce poskládaná z různých témat a příběhů firem.
První přednáška, vedena týmem z Mezinárodního centra pro udržitelné finance (ISFC), hovořila o dekarbonizaci jako konkurenční výhodě, o snižování emisí a obecně o znečištění jako hnací síle inovací a úspor. Druhé zajímavé téma přednesla Irena Houdková, neurokoučka ACC, která se v přednášce zabývala otázkou, proč náš mozek sabotuje implementaci inovací a jak zavádět novinky včetně inovací ve firmě, aby měly šanci na úspěch.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva