Ústecký kraj bude dál bojovat za obnovení železniční trati Teplice-Lovosice

10.04.2018 13:42 | Zprávy

V médiích mnozí zaznamenali pro cestující špatnou zprávu, že se ministerstvo dopravy rozhodlo neobnovit železniční trať v Českém středohoří, na které již téměř pět let nemůžeme objednávat dopravní obslužnost. Kraj po téměř pěti letech čekání zjišťuje, že bylo téměř zbytečné.

Ústecký kraj bude dál bojovat za obnovení železniční trati Teplice-Lovosice
Foto: Ústecký kraj
Popisek: Ústecký kraj, logo.

Náměstek hejtmana pro úsek dopravy Jaroslav Komínek k tomu uvádí: „Ministr dopravy Ťok nás v tomto ohledu zklamal, když nám v říjnu 2015 slíbil, že po zprovoznění dálnice D8 obnovu tratě zajistí. Kroky, které se teď na centrální úrovni dějí, hodily náš kraj přes palubu.“

Vláda ČR podle svého webu projedná zítra, 11. 4. 2018 Informaci o neobnovení železniční tratě Lovosice – Řetenice – Teplice v Čechách poškozené sesuvem. Již z toho je zřejmé, že o neobnovení nebude rozhodovat ani vláda, ale stalo se tak již na ministerstvu. „Bohužel nedodržel slovo ani 1. náměstek ministra dopravy Čoček, který nám v 1. 2. na jednání řekl, že tak vysokou investici nemůže ministerstvo schválit samo, ale že ji bude projednávat vláda. Ve skutečnosti ji ministerstvo samo již zamítlo,“ hněvá se náměstek Jaroslav Komínek.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Dobrý den.

Čeho se bojíte víc? STAČILA nebo SPOLU?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Stavební produkce rostla dvouciferným tempem

22:31 ČSÚ: Stavební produkce rostla dvouciferným tempem

Stavební produkce v květnu meziročně vzrostla o 11,6 %, meziměsíčně byla vyšší o 2,3 %. Orientační h…