Zástupce ombudsmanky se zabýval stížností týkající se reklamy na kosmetický přípravek slibující trvalé odstranění problému křečových žil. Byla šířena v celostátním deníku a inzerát uváděl pouze telefonní číslo, na němž je možné zboží objednat. Stěžovatel na reklamu upozornil a nebyl spokojený s tím, že se Magistrát hl. města Prahy jako dohledový orgán sice jeho podnětem zabýval, ale nedošlo k postihu žádné osoby odpovědné za klamavou reklamu.
„Není pochyb, že uvedená reklama byla nekalou obchodní praktikou. Nabízený přípravek budil dojem, že jde o léčivo garantující trvalé vyléčení křečových žil, ačkoli šlo pouze o kosmetický přípravek. Chyběla také informace, kdo je za distribuci přípravku odpovědný, u koho je možné přípravek reklamovat, odstoupit od smlouvy nebo řešit jakékoli nedostatky přípravku,“ hodnotí reklamu zástupce ombudsmanky Stanislav Křeček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva