Pro FTV Prima se jedná o nejúspěšnější start pořadu vlastní tvorby od dob VyVolených a Rodinných pout v roce 2005. „Víme, že český divák se často k televizním novinkám staví nedůvěřivě. Proto bych chtěl poděkovat všem dvěma milionům diváků, kteří Vinaře sledovali. Jejich přízně si velice vážíme a znamená to pro nás velký závazek,“ říká Roman Mrázek, programový ředitel FTV Prima. Včerejší sledovanost Vinařů ovlivnila výsledky celého televizního trhu a Prima se stala i nejsledovanější stanicí celého dne, když dosáhla v 15+ bezmála 18% podíl na sledovanosti, i v primetime (17:30 – 23:30), kdy si připsala 24,44 %. A s téměř 33% share se nejúspěšnější skupinou v primetime stala i celá Prima Group.
Startu seriálu předcházela masivní marketingová a PR kampaň, která gradovala v posledním týdnu před odvysíláním prvního dílu. „Troufnul bych si říct, že jsme připravili na český trh opravdu unikátní kampaň, co do rozsahu, tak i pestrosti komunikačních kanálů. S trochou nadsázky by se dalo říct, že v posledním týdnu se před Vinaři nedalo uniknout,“ doplňuje marketingový ředitel Aleš Pýcha.
Další epizodu s názvem Kladeňáci diváci uvidí v neděli 7. září od 20:15. V hlavních rolích seriálu se představí Václav Postránecký, Tereza Kostková, Hynek Čermák nebo Pavel Liška. Seriál má 16 epizod, na scénáři se podílel Petr Kolečko, režijní supervize se ujal Jiří Vejdělek.
Zdroj: ATO-Mediaresearch
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva