Česká televize před krajskými volbami poprvé v historii odvysílala seriál diskuzních pořadů Otázky Václava Moravce Speciál ze všech 13 krajů. Maraton předvolebního vysílání pak ukončila v sobotu volebním vysíláním, které zasáhlo 2 miliony 122 tisíc dospělých diváků. Zájem, který diváci o toto vysílání projevili, tak potvrzuje klíčovou roli České televize v oblasti aktuálního zpravodajství.
Vysílání Volebního studia programu kontinuálního zpravodajství ČT24, které od 13.30 do 24.00 hodin moderovali Václav Moravec a Marcela Augustová, sledovalo v průměru 279 tisíc dospělých diváků, což představuje 11,59 % share. Ve svém více než desetihodinovém vysílání divákům mimo jiné zprostředkovalo pohledy do zákulisí volebního boje, diskuse s politiky a nezávislými odborníky, bleskový průzkum předvolebního mínění české populace a hlavně průběžně aktualizovaná data sčítání volebních hlasů ze všech krajů. Nejsledovanější částí volebního vysílání se stal blok mezi 17.10-18.55 hodin, který průměrně sledovalo 533 tisíc dospělých diváků, což představuje 24,14 % podílu na sledovanosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Česká televize