Vydavatelství Empresa Media přichází s novým titulem

05.06.2014 17:20

Těsně před prázdninami a sezonou lenošení u vody a na chalupě přichází Empresa Media s novým neperiodickým titulem pro volné chvíle, se sešitem zábavného luštění Sedmička Křížovky.

Vydavatelství Empresa Media přichází s novým titulem
Foto: Hans Štembera
Popisek: Noviny, ilustrační foto

První číslo přináší luštitelům 27 křížovek a sudoku o ceny v celkové hodnotě 230 000 korun. Redakce myslí také na děti, součástí sešitu je příloha hádanek pro chytré hlavičky.

„Rozhodli jsme se našim čtenářům nabídnout kromě oblíbeného časopisu Sedmička také speciální vydání pod její hlavičkou, a to jsou nyní právě křížovky.

V průběhu léta budeme pokračovat dalšími tematickými vydáními. Křížovky však rozhodně nevycházejí naposledy,“ řekl Miroslav Graclík, šéfredaktor časopisu Sedmička.

Sedmička Křížovky vychází v pátek 6. června a stojí 15 Kč.

Vydavatelství EMPRESA MEDIA vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Opravdu máte čisté svědomí?

Dobrý den, opravdu vám přijde OK přijít k titulům tím, že publikujete v podezřelých časopisech nebo v těch, v jejichž vedení jste sám seděl? To vám přijde v pořádku? Dosud jste na mě působil jako morální autorita, ale teď už si to o vás nemyslím

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Padělky obuvi, kabelek i další zboží skončily ve skladu

20:48 Celní správa: Padělky obuvi, kabelek i další zboží skončily ve skladu

Téměř čtyři stovky výrobků podezřelých z porušování práv duševního vlastnictví. zajistili ústečtí ce…