Informace o službě Letový asistent
Tato služba je poskytována partnerskou společností Skycloud s.r.o. Nová služba Letový asistent je zdarma a je součástí každého on-line sjednaného cestovního pojištění. Klient může i nemusí tuto službu využít.
Novou službu lze využít při:
- zpoždění letu;
- zrušení letu;
- zmeškání návazného spoje;
- odepření nástupu na palubu;
- zpožděných, zničených či ztracených zavazadel.
Zadání čísla a data letu
Na poslední straně formuláře pro sjednání cestovního pojištění je zobrazen informační text s odkazem na zadání budoucího letu. Po kliknutí na tento odkaz se klient dostane na webovou stránku společnosti SkyCloud, kde zadá potřebné údaje ohledně svého budoucího letu. Poté je tento proces automatizován a v případě zpoždění letu a dalších komplikací se společnost SkyCloud sama postará o informování klienta o právu na určitou kompenzaci.
Informace pro klienta
V příloze emailu, který je automaticky po sjednání smlouvy rozesílán, přibude informační leták ve formě PDF, který uvádí dodatečné informace o nové službě. Součástí letáku je QR kód a referenční číslo, odkazující na naší pojišťovnu pro identifikaci při pozdějším přihlášení.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva