Noví specialisté na informační technologie a digitalizaci nastoupili loni do všech částí Skupiny ČEZ. Nejvíce jich ale směřovalo do oblasti prodeje a distribuce, kde se jednalo zhruba o 8 % z nově přijatých lidí. V obou totiž probíhají ambiciózní digitalizační programy s cílem zvýšit efektivitu a uživatelský komfort a zároveň snížit náklady a environmentální dopady. V rámci mateřské společnosti ČEZ, a. s., zase nejvíce nabírala jaderná divize. Loňské statistiky ta odrážejí strategii Skupiny ČEZ postavenou na modernizaci distribuce, bezpečném provozu stávajících zdrojů a rozvoji nové energetiky.
„Loňský rok zasadil české ekonomice tvrdou ránu, jsem proto ráda, že ČEZ zůstává ostrovem stability a důvěry i v otázce zaměstnanosti. Dokazují to opakovaná vítězství v anketách o nejžádanějšího zaměstnavatele. Těší mne, že práce u nás láká šikovné lidi, kteří s námi chtějí energetiku připravit na výzvy 21. století,“ říká členka představenstva a leader udržitelného rozvoje Michaela Chaloupková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva