„Zkvalitňování zákaznického zážitku je pro nás na prvním místě, proto neustále přicházíme s novými opatřeními. A velká část z nich se týká právě zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je zkrácení hlasové provolby na zákaznické lince, vylepšení mobilní aplikace ČEZ ON-LINE, rozšíření platebních nástrojů a poradenských služeb nebo wifi a káva zdarma na našich zákaznických centrech,“ uvedl Aleš Kubík, generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby. S cílem přiblížit se zákazníkům otevřela společnost již také dva ČEZ Pointy v nákupních centrech v Liberci a v Hradci Králové.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva