Zákaznický servis Skupiny ČEZ je jeden z nejlepších na světě

17.11.2015 19:51 | Zprávy

Skupina ČEZ získala dvě stříbrné medaile a jednu zlatou v mezinárodní soutěži nejlepších kontaktních center, kterou již po desáté uspořádala kanadská asociace Contact Center World. Vítězové byli vyhlášeni 5. listopadu na závěr světové konference kontaktních center v Las Vegas.

Zákaznický servis Skupiny ČEZ je jeden z nejlepších na světě
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„Zkvalitňování zákaznického zážitku je pro nás na prvním místě, proto neustále přicházíme s novými opatřeními. A velká část z nich se týká právě zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je zkrácení hlasové provolby na zákaznické lince, vylepšení mobilní aplikace ČEZ ON-LINE, rozšíření platebních nástrojů a poradenských služeb nebo wifi a káva zdarma na našich zákaznických centrech,“ uvedl Aleš Kubík, generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby. S cílem přiblížit se zákazníkům otevřela společnost již také dva ČEZ Pointy v nákupních centrech v Liberci a v Hradci Králové.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Hezky napsané

Celý váš komentář ke státnímu svátku se mi líbil. Na konci píšete, že 28. říjen není jen datum. Je to připomínka, že když táhneme za jeden provaz, dokážeme všechno. Nemyslíte, že to je ale něco, co vy politici vůbec neděláte? Že se nejste schopni ani v dost zásadních věcech oprostit od vaší stranick...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

JCCR: Jižní Čechy voní pečenou husou a mladým vínem

22:03 JCCR: Jižní Čechy voní pečenou husou a mladým vínem

Svatomartinské hody jsou tradičním vyvrcholením gastronomické sezóny.