„Tento způsob doručení zboží patří k nejlevnějším, proto je pochopitelné, že u zákazníků, kteří na Slevomatu hledají výhodné ceny, patří k nejoblíbenějším. Původně bylo možné zboží osobně odebrat pouze v kamenné prodejně Slevomatu v Praze, která byla velmi vytížená. Po zavedení možnosti vyzvedávat zboží v síti Zásilkoven po celé ČR, distribuuje Slevomat formou osobního odběru už každou druhou zásilku. Spolupráce s Uloženkami rozšiřuje možnosti vyzvednutí do dalších měst,“ říká výkonná ředitelka Marie Chytilová. „Slevomat se neustále snaží vylepšovat zákaznický servis, aby byl svým klientům blíž. Nové možnosti osobního odběru zboží Slevomat zavádí jako přípravu na vánoční sezonu, kdy chce mít co nejširší pokrytí, aby se objem zásilek rozptýlil a zákazníci měli možnost zboží vyzvednout co nejblíže své preferované lokalitě,“ dodává Marie Chytilová.
Zásilkovny a Uloženky jsou výdejní místa v centrech měst, nebo ve velkých obchodních centrech s dobrou dopravní dostupností, parkovacími místy, dlouhou pracovní dobou a v neposlední řadě s příjemným a profesionálním personálem. Tato místa jsou pohodlnou variantou pro osobní vyzvednutí objednaného zboží v lokalitách, které jsou pro zákazníky nejlépe dostupné.
Více o Slevomat.cz
Po čtyřech letech existence je Slevomat největším českým slevovým portálem a současně nejrychleji rostoucí firmou českého internetu. Slevomat byl v ČR prvním slevovým portálem a svým názvem dal jméno zcela novému odvětví internetového podnikání. Více než milion zákazníků ušetřilo na Slevomatu přes čtyři miliardy korun, počet prodaných zážitků přesáhl šest milionů a tato čísla neustále rostou. Slevomat.cz denně zaznamená přes 200 000 návštěv. O zákazníky a partnery Slevomatu pečuje přes 150 lidí.
autor: Tisková zpráva