dTest: Jak postupovat při reklamaci mobilních služeb, pevné linky, internetu či kabelové televize

20.05.2020 10:48 | Zprávy

Zavřené školy, omezená veřejné doprava, uzavřené hranice, izolovaní senioři, zásadní omezení shromažďování, masové rozšíření home office mezi zaměstnanci. Tím vším si lidé prošli v poslední době. Potřeba využívat služby elektronických komunikací podstatně vzrostla a s tím i možnost snížení kvality služeb či častější výskyt chyb v jejich vyúčtování. Jakým způsobem lze tyto zásadní služby pro práci i život nás všech reklamovat?

dTest: Jak postupovat při reklamaci mobilních služeb, pevné linky, internetu či kabelové televize
Foto: dTest
Popisek: dTest

Pravděpodobně se vám už stalo, že služby elektronických komunikací fungovaly omezeně nebo dokonce vůbec. Mobilní volání i internetové připojení jsou poskytovány na sítích sdílených velkým množstvím uživatelů, což při mimořádném zatížení může vést ke zhoršení kvality připojení nebo i ke kolapsu části či celé sítě. Jistě si vzpomenete na velký výpadek některých mobilních telefonních služeb jednoho operátora na počátku koronavirové krize. „Není to nic neobvyklého ani zásadně špatného, protože každá technická služba má určité riziko omezení a výpadku. Zákon o elektronických komunikacích s tím počítá a počítají s tím i všeobecné podmínky jednotlivých operátorů,“ uvádí Eduarda Hekšová, ředitelka spotřebitelské organizace dTest.

Spotřebitelé by však měli vědět, co mohou reklamovat, v jakých lhůtách a čeho se vůči operátorům mohou domoci. Reklamovat lze jak vyúčtování, tak i kvalitu poskytované služby. Pokud se tedy setkáte u pevné linky, mobilního telefonu, kabelové televize, internetového připojení či jiné služby elektronických komunikací s chybným vyúčtováním, neposkytnutím služby či jejím nekvalitním nebo omezeným poskytováním, reklamujte.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jiří Vosecký byl položen dotaz

Jak jste spokojen s vyšetřováním bitcoinové kauzy?

A je pravda, že jste jako senátoři chtěli po nové ministryni dokumenty jako je soudní rozhodnutí, e-maily úředníků a zápisy ze schůzek a komunikaci s advokátem Tomáše Jiřikovského, a že vám je nedodala? Jak na vás nejen samotná kauza, ale hlavně celé vyšetřování působí? Já moc nevěřím tomu, že se d...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK: Pokud jste viděli losa, napište nám

22:03 AOPK: Pokud jste viděli losa, napište nám

Na Ostravsku a nyní na Zlínsku byl opakovaně pozorován los evropský. Pravděpodobně přišel na naše úz…