METROS podpořil péči o zákazníky nasazením Microsoft Dynamics CRM

08.08.2012 9:18 | Zprávy

Společnost METROS, s.r.o., zabývající se prodejem materiálů pro stavebnictví, posiluje péči o své zákazníky s podporou nového CRM systému. Řešení Microsoft Dynamics CRM nasazené společností CCV Informační systémy přináší efektivnější práci s kontakty, příležitostmi, zákaznickými požadavky nebo reklamacemi. Management firmy navíc získává lepší přehled o aktivitách obchodu a možnost dalšího zlepšování obchodních procesů.

METROS podpořil péči o zákazníky nasazením Microsoft Dynamics CRM
Foto: Martin Kovář
Popisek: Počítač, internet, klávesnice. Ilustrační foto.

Obchodním cílem zavedení nového CRM systému ve společnosti je posílení obchodních procesů a péče o zákazníky. Výchozím požadavkem bylo získání lepšího přehledu uživatelů nad historií aktivit dodavatelsko-odběratelských vztahů. V souladu s touto strategií zvolil Metros řešení Microsoft Dynamics CRM. Uživatelé se mohou spolehnout na plnou integraci a možnost ovládání CRM z aplikace Microsoft Outlook, včetně synchronizace CRM a záznamů v Outlooku typu e-mail, úkol či schůzka.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Poradce

Dobrý den, nemyslíte, že je zvláštní, že je váš poradce prošetřován policí až poté, co vám skončil mandát premiéra? Na mě to teda působí dost nedůvěryhodně a vzbuzuje to ve mně pochybnosti o nezávislosti policie. Nebo máte nějaké vysvětlení?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Liberecký kraj vyhlašuje dotační program na podporu kulturních aktivit

20:16 Liberecký kraj vyhlašuje dotační program na podporu kulturních aktivit

Liberecký kraj vyhlásil dotační program 7.1 „Kulturní aktivity v Libereckém kraji pro rok 2026“. Cíl…