DPP a ROPID společně: nová tvář informačních materiálů a kampaň na podporu cestování MHD

19.05.2013 9:20 | Zprávy

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) a ROPID začínají úzce spolupracovat v oblasti komunikace s veřejností, cestující tak získají informace o cestování v atraktivnější a hlavně jednotné podobě. Město navíc díky tomu ročně uspoří zhruba 1 milion Kč. Obě organizace se domluvily na společné jednotné grafice všech informačních materiálů i na kampani, která bude dlouhodobě ukazovat výhody cestování MHD oproti jízdě osobním automobilem.

DPP a ROPID společně: nová tvář informačních materiálů a kampaň na podporu cestování MHD
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo Dopravního podniku hlavního města Prahy

Jednotná podoba informačních materiálů pro cestující je pro veřejnou pokladnu důležitější, než se na první pohled zdá. „Dosud si Dopravní podnik tiskl vlastní materiály a ROPID také, řada věcí vznikala dvakrát, je to zbytečně drahé, a navíc nevypadal systém Pražské integrované dopravy jednotně. To je definitivně minulostí,“ upozorňuje generální ředitel Dopravního podniku Milan Křístek a dodává: „Ušetříme tak podle prvních propočtů zhruba milion korun ročně.“

„Nový jednotný styl získají všechny informační materiály pro cestující od informací o výlukách i trvalých změnách přes tarify, obecné informační brožury až po mapy a schémata vedení linek,“ doplňuje Pavel Procházka, pověřený ředitel ROPID.

Grafický styl vytvořilo a navrhlo studio Dcode Creative, které vzešlo z poptávkového řízení, jeho vytvoření stálo Dopravní podnik a ROPID 900 tisíc korun. Tato investice se tak vzhledem k milionové úspoře vrátí už během prvního roku, a cestující navíc dostanou všechny potřebné informace v atraktivnější a srozumitelnější podobě.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Petr Bendl byl položen dotaz

A co s tím dělá vaše vláda?!

Podle mě nezneužívá situace, kdy jsou nějaké potraviny více žádané jen Agrofert, jak tvrdíte (https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/ODS-Majitel-poslancu-ANO-si-zvysi-trzby-a-jeho-nohsledi-hazou-na-vladu-zdrazovani-772577), ale snad všichni prodejci. A můj dotaz je prostý, co jste...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zoo Ostrava: Chovatelka Zoo v supím ráji

22:33 Zoo Ostrava: Chovatelka Zoo v supím ráji

Tři dubnové týdny strávila chovatelka Zoo Ostrava Kateřina Nováčková na venkově ve Walesu. V malé ob…