Základní školy bojují o zákazníka. S pomocí agentur

11.09.2011 14:58 | Zprávy

Ty tam jsou doby, kdy školám stačilo v učitelských novinách jen vypsat obory, které vyučují, žáci si sami vybrali a prvního září byla třída bez problémů zaplněna. Tvrdý boj o žáka se stává realitou na středních, ale i základních školách. Pomáhají v něm i PR agentury.

Základní školy bojují o zákazníka. S pomocí agentur
Foto: Hans Štembera
Popisek: NEPOUŽÍVAT Vysvědčení, ilustrační foto

Učitelské povolání patřilo do nedávna do výčtu stabilních zaměstnání, u nichž vám příliš nehrozilo, že přijdete o místo. Na školy však již pár let nastupují populačně slabé ročníky a najednou jde o krk i učitelům. Aby si kantoři udrželi práci, školy mezi sebou bojují o zákazníky - žáky. Najímají si k tomu i profesionální Public Relations (PR) agentury. Informují o tom server Lidovky.cz

Mimoškolní aktivity i pověst školy

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: mp

Mgr. Marek Novák, MBA byl položen dotaz

Mluvit a mluvit

Podle vás je třeba o problémech, jako je třeba narůstající nezaměstnanost mluvit, ale podle mě mluvíte vy politici až moc. Naopak si myslím, že co neděláte je, že problémy lidí fakt řešíte. Tak třeba jak hodlá ANO řešit problém s nezaměstnaností, ale i s tím, že ti, co pracují, mají žalostně nízké m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NKÚ: Zákony ČR - tvorba informačního systému potrvá místo tří devět let, cena bude téměř dvojnásobná

10:17 NKÚ: Zákony ČR - tvorba informačního systému potrvá místo tří devět let, cena bude téměř dvojnásobná

NKÚ prověřil, jak dopadl záměr Ministerstva vnitra (MV) vytvořit v průběhu tří let – od roku 2017 do…