Základní školy bojují o zákazníka. S pomocí agentur

11.09.2011 14:58 | Zprávy

Ty tam jsou doby, kdy školám stačilo v učitelských novinách jen vypsat obory, které vyučují, žáci si sami vybrali a prvního září byla třída bez problémů zaplněna. Tvrdý boj o žáka se stává realitou na středních, ale i základních školách. Pomáhají v něm i PR agentury.

Základní školy bojují o zákazníka. S pomocí agentur
Foto: Hans Štembera
Popisek: NEPOUŽÍVAT Vysvědčení, ilustrační foto

Učitelské povolání patřilo do nedávna do výčtu stabilních zaměstnání, u nichž vám příliš nehrozilo, že přijdete o místo. Na školy však již pár let nastupují populačně slabé ročníky a najednou jde o krk i učitelům. Aby si kantoři udrželi práci, školy mezi sebou bojují o zákazníky - žáky. Najímají si k tomu i profesionální Public Relations (PR) agentury. Informují o tom server Lidovky.cz

Mimoškolní aktivity i pověst školy

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mp

Dotace

Pane Zdechovský, opravdu myslíte, že nehospodárně s dotacemi nakládají jen na Slovensku, a že třeba ČR je v tomto svatá? Že se u nás nestaví z dotací spousta zbytečných a předražených projektů, viděla jsem třeba cyklostezku, co končí uprostřed pole nebo řadu dalších zbytečných projektů. A jsem přesv...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Průjezd vlaků Prahou bude plynulejší

7:14 Správa železnic: Průjezd vlaků Prahou bude plynulejší

Správa železnic vybrala projektanta modernizace tratě mezi pražskou Libní a Malešicemi.