Základní školy bojují o zákazníka. S pomocí agentur

11.09.2011 14:58 | Zprávy

Ty tam jsou doby, kdy školám stačilo v učitelských novinách jen vypsat obory, které vyučují, žáci si sami vybrali a prvního září byla třída bez problémů zaplněna. Tvrdý boj o žáka se stává realitou na středních, ale i základních školách. Pomáhají v něm i PR agentury.

Základní školy bojují o zákazníka. S pomocí agentur
Foto: Hans Štembera
Popisek: NEPOUŽÍVAT Vysvědčení, ilustrační foto

Učitelské povolání patřilo do nedávna do výčtu stabilních zaměstnání, u nichž vám příliš nehrozilo, že přijdete o místo. Na školy však již pár let nastupují populačně slabé ročníky a najednou jde o krk i učitelům. Aby si kantoři udrželi práci, školy mezi sebou bojují o zákazníky - žáky. Najímají si k tomu i profesionální Public Relations (PR) agentury. Informují o tom server Lidovky.cz

Mimoškolní aktivity i pověst školy

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mp

Mírová dohoda

Vy to, s čím nyní přichází USA považujete za mírovou dohodu? Já to vidím tak, že vlastně jen nechává Ukrajinu napospas Rusku. Nebo v čem je podle vás kompromisní?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR: Ohlédnutí za císařem

11:27 Policie ČR: Ohlédnutí za císařem

Rekonstrukce bitvy u Slavkova byla největší za poslední roky.