"Zpracovávání dětí islámskou propagandou bez vědomí rodičů." Exmuslim Lhoťan varoval na konferenci antiislamistů v Brně

02.12.2016 10:35

REPORTÁŽ Politická strana Svoboda a síla a Hnutí IvČRN uspořádaly v Brně konferenci na téma Neomarxistické experimenty ve školství se zásadním dopadem na vnímání občanských hodnot. Během akce se ale nehovořilo pouze o školství a výchově, ale zazněla kritika multikulturalismu a účastníci se pokoušeli pojmenovat současné nemarxistické tendence.

"Zpracovávání dětí islámskou propagandou bez vědomí rodičů." Exmuslim Lhoťan varoval na konferenci antiislamistů v Brně
Foto: David Daniel
Popisek: Lukáš Lhoťan

Pavol Fendek ze slovenského Inštitútu národnej politiky vystoupil s příspěvkem na téma neomarxismus jako ideologie a společensko-ekonomický systém. „Co má Marx společného s multikulturalismem nebo tematikou LGBT a podobně? To je velmi vážná otázka. Neomarxismus je celý společenskoekonomický systém, který nyní zažíváme na vlastní kůži,“ řekl na úvod Pavol Fendek, podle kterého interpretace pojmu neomarxismus dělá problém i politologům i filozofům a považují jej jen za reinkarnaci Marxova učení, ale problematika je podstatně složitější. Neomarxismus se podle něj postupně stal vedoucí ideologií kapitalistického Západu a došlo k tomu jednak kvůli kolapsu sovětského bloku, jednak kvůli vzniku nového totalitního systému kulturního socialismu v západní Evropě. „Multikulturalismus a další nemarxistické proudy jsou součástí jednoho společenskoekonomického a politického systému kulturního socialismu, který je systémem budovaným na principech nemarxistické ideologie kulturního komunismu, která vychází z teorie rovnosti všech kultur, jejich hodnot a příslušníků,“ uvedl Pavol Fendek. Cílem je podle něj nastolení diktatury nového proletariátu, jímž jsou radikální nestandardní menšiny nejen imigrantského, ale i domácího evropského původu.

Společnost se podřizuje sociálně-kulturním požadavkům menšin

Levicový extremismus neomarxismu se podle Fendeka projevuje prosazováním rovnosti v agendě lidských práv na privilegia, speciální zacházení a ochranu menšin – tedy nového proletariátu, jehož cílem je dosáhnout stejné sociálně-kulturní stratifikace jako má většina. „Nástrojem k dosažení tohoto cíle je pozitivní diskriminace menšin a jejich kvóty prakticky na cokoliv. Jinak řečeno, dokud menšiny nedosáhnou stejnou sociálně-kulturní stratifikaci jako většinová společnost, do té doby jsou jí utlačované. Z tohoto důvodu majoritní evropská společnost nemá agendu lidských práv a podle antibělošské rasistické idelogie multikulturalismu se musí podřizovat sociálně-kulturním požadavkům menšin,“ uvedl Pavol Fendek.

Slovenský analytik dále uvedl, že pravicový extremismus neomarxismu se projevuje tak, že neomarxisté dostali většinu – nástupce a dědice evropského marxistického proletariátu - do pozice násilníka a vykořisťovatele menšin, jež tvoří nový neomarxistický proletariát. Proto neoliberální agendě, bezuzdnému vykořisťování a útlaku bývalého marxistického proletariátu finanční oligarchií globalistů prakticky nic nebrání, protože konkurence SSSR zkrachovala. „Každý, kdo se odváží tomuto podvodnému systému dvou tváří vzepřít, hájí zájmy Evropanů a jejich většin, bojuje proti imigraci a islamizaci EU, tím riskuje obvinění z rasismu, xenofobie, islamofobie a paradoxně pravicového extremismu a populismu, čímž je společensky a politicky diskvalifikován. Takto se projevuje neomarxistický mainstreamový levicově-pravicový extremismus v praxi, skutečná příčina toho, že se nůžky mezi bohatými a chudými stále rychleji otevírají,“ uvedl Pavol Fendek.

Islámské propagandě jsou vystavovány bezbranné děti

V panelu vystoupil také nakladatel, bloger a bývalý muslim Lukáš Lhoťan, který ve svém příspěvku kritizoval pozitivní prezentaci islámu v českém školství, zejména návštěvy žáků v mešitách. „Islámské propagandě jsou tak vystavovány naše bezbranné děti, a to přímo těmi, kteří by jim měli prezentovat i negativní stránky islámu a jeho vzniku. To se však neděje a děti jsou tak zpracovávány islámskou propagandou bez vědomí rodičů a vlastně se souhlasem českých učitelů a škol. Mnohdy žáci ani nechodí na návštěvu mešity, ale učitelé zvou české islamisty přímo do vyučování ve škole. Čeští islamisté rozdávají našim dětem během školních výletů do českých mešit propagační materiály vychvalující islám, urážející křesťanství a judaismus a šířící o nich lži, stejně jako knihy propagující Mohameda jako dokonalého člověka bez jakékoliv chyby a vzor pro lidstvo,“ řekl v Brně Lukáš Lhoťan. Kritizoval pak počin ministerstva školství za zařazení výuky o islámu s podporou ministryně školství. „V knize Eurabia – mýtus nebo realita budoucnosti? jsem upozornil na to, že část marxistů se vydala jiným směrem než leninisté a komunisté a místo diktatury proletariátu se rozhodli provést tzv. ,dlouhý pochod institucemi‘, kdy se rozhodli neusilovat přímočaře o politickou moc, ale o ovládnutí vzdělávacích institucí ve společnosti. Mám osobně dojem, že výše popisovaná aktivita tomuto plánu přímo odpovídá. Dětem jsou představeny odpovědi na problémy dnešní doby z textů lidí, kteří byli vybráni nikoli námi zvolenými politiky, ale námi nevolenými ,odborníky‘ a nedivil bych se, kdyby se ukázalo, že tito odborníci, kteří materiály připravili, jsou všichni obhájci masové imigrace, multikulturalismu a jsou ,schváleni‘ našimi drahými marxisty z tzv. nové levice,“ uvedl Lukáš Lhoťan.

Jsme svědky i účastníky občanské války

Další účastnicí konference byla publicistka Michaela Julišová z Třebíče, která vystoupila s tématem Kulturní neomarxismus jako kultura rozvratu. Na úvod řekla, že dějiny lidstva jsou dějinami válek a že válka je pokračováním politiky jinými prostředky. Války již ale podle Julišové dávno nemají pouze konvenční podobu. „Nové situace si vyžadují nový modus operandi, a tak tu máme hybridní války, invazivní války, mediální války atd. Po relativně delším období zdánlivého klidu se i z Evropy stala bojová zóna. Přičemž masivní invaze přistěhovalců z islámských zemí je jen jeden z průvodních jevů a symptomů novodobé evropské historie fatálních konfliktů. Nejsme tedy pouze svědky střetu dvou nekompatibilních civilizací, jak mnozí uvádějí, jsme svědky i účastníky občanské války v rámci naší západní civilizace,“ popsala svůj pohled na současnost Michaela Julišová.

Naše západní civilizace je podle ní napadena a sžírána vnitřním destruktivním morem kulturního pesimismu a nenávistí vůči vlastní kultuře a civilizaci, jejíž protagonisté a šiřitelé jí nasadili masku tzv. humanismu, což Julišová vnímá jako „nejodpornější a nejslizčí podvod na všechny dobré lidi“. „Pod pláštíkem dobroty, pravdy a lásky se odehrává nejhanebnější sociální konstrukt mocenských struktur přikrytý politickou korektností coby novou variantou cenzury, takzvaným humanismem, jež má preventivně vyřadit potenciální kritiku a voláním po všeobjímající jednotě, jejímž cílem je unifikovat názor veřejnosti do kýžené podoby. Tento zdánlivě libý soustavný apel na lidskou a společenskou jednotu, na občanské sjednocení názorů ve jménu imaginárního slíbeného dobra, však v této podobě rozhodně nemůže znamenat všeobecné blaho pro všechny. Proklamovaná názorová jednota totiž signifikuje výhradní požadavek na absolutní souhlas s nekompromisním diktátem zájmové skupiny parazitů, kteří zneužívají naši společnost potažmo celou civilizaci a nyní ve jménu takzvaného bohulibého konsenzu lidstva realizují ukotvení a upevnění své verze globalizované společnosti a diverzifikovaného práva. Kdo první formuluje a instaluje agendu setting, ten vládne a inkasuje! To je danost,“ tvrdí Julišová.

Neméně fascinující je podle ní i metoda manipulace účelově vyvíjená k ovlivňování veřejného mínění a získání veřejného souhlasu. Agrese při prosazování multikulturalistických dogmat, které jsou namířené proti občanské společnosti a jejím hodnotám, proti stávajícím zákonům, proti naší kultuře, proti konzervativnímu modelu rodiny, proti občanskému konsenzu naší civilizace, má formu toho nejzákeřnějšího pozvolného teroru, jenž je vyvíjen proti všem kritikům a názorovým oponentům. „Vše za účelem roztříštění společnosti, demokracie, lidských práv a práva jako takového a upevnění projektu kosmopolitarismu. Komu ovšem prospěje rozbití národních celků a následná bezbřehá džungle kosmopolitarismu? Bude to opět velký kapitál a jeho byznys, který při rozdrobení zájmových integrit (národních států atd.) posílí svůj vliv a moc a naopak jednotlivé malé identity při prosazování svých zájmů citelně oslabí. A tak se najednou dovídáme, že společnost hnědne a fašizuje se, ač se žádné fašistické rejdy neodehrávají a jediné agresivní zločinné teroristické aktivity zde vyvíjení přistěhovalci z islámských zemí a apologetové ultralevice. A mohou se klidně nazývat neziskové organizace, humanistická hnutí, Klinika atd. Podstatné jsou jejich aktivity, mnohdy nezákonné, které zásadním způsobem rozdělují a rozkližují společnost, a tak napomáhají postupnému kosmopolitarismu, tedy zájmům ,velkého byznysu‘,“ uvedla Michaela Julišová, podle níž nálepku fašista, xenofob, rasista ihned obdrží každý, kdo kritizuje vynucovaný jednotný názorový souhlas s diktaturou multikulturalismu a nátlaková agenda zfanatizovaných příznivců tohoto perverzního etnomasochismu je založená na nekompromisním prosazování údajně pokrokového multikulturalismu. „Jak dlouho ještě může veřejnost mlčet ke kaskádě těchto zlovolných absurdit? Z četných historických i současných zkušeností je logicky jasné, že multikulturalistický ráj se bude postupně v Evropě hroutit. A tak se pravděpodobně dočkáme ještě závažnějšího ohýbání reality, podstatně větších lží a překrucování, agresivnějšího vyhrožování všem kritikům multikulti ráje. Proklamovaná dogmata budou prosazovaná s podstatně intenzivnějším tlakem. S převráceným pojetím spravedlnosti bude trpět i právní systém. Islámští delikventi budou státním aparátem chráněni a omlouváni a jejich oběti zpochybňovány a dehonestovány. Což už se nyní děje. Známé jsou příklady ze Švédska, ale i odjinud,“ uvedla ve svém příspěvku Michaela Julišová.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: David Daniel

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

Sexuální násilí

Jak se v praxi bude dokazovat, jestli byl k souloži udělen souhlas či nikoliv? Nemám nic proti tomu, že jste změnili zákon, ale k čemu to v praxi bude? Co když jedna si budou strany v tom, zda byl udělen souhlas či nikoliv protiřečit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Provokace.“ Zmizelo to. Odkryto po smrti Josefa Laufera

4:40 „Provokace.“ Zmizelo to. Odkryto po smrti Josefa Laufera

Po smrti zpěváka Josefa Laufera mnozí připomínají jeho píseň o Svobodné Evropě a kapitánu Minaříkovi…