Podle jeho slov je však evidentní, že to Nohavica myslí správně. „Pro blbé: žádná xenofobie, jen ironie a satira,“ poznamenal. Také jej podle jeho slov baví, jak písní vytočil „pražské vzteklé intouše“. „Zvláště toho licoměrného Rejžka, který pořádá hony na estébáky, přitom sám pro jednoho dělá a nechává si od něj platit,“ rýpl si do hudebního kritika Jana Rejžka, který píseň Nohavici zkritizoval.
„Nohavica byl pro mě v jisté době hodně podstatný, hlavně vším do Divného století, pak už jsem to sledoval velmi okrajově, ale určitě mu nelze upřít, že se slušně drží na vrcholu,“ podotkl Balšínek s tím, že sám dlouho řešil, jak moc mu má vadit jeho předlistopadové hlášení, když se vrátil z Vídně. „Nakonec jsem to přijal, protože život umí být hodně složitý, aby byl hodnocený jednoznačně,“ uzavřel Balšínek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef