OHL ŽS měla na Urale společně s dalšími firmami stavět železnice za desítky miliard korun. Příprava projektu, jehož součástí měl být i most přes řeku Ob, se táhla několik let. Firma v minulosti několikrát avizovala, že se už začne stavět, pokaždé z toho ale sešlo s tím, že projekt zdržuje nevyřešené financování.
Firma musí respektovat skutečnost, že je z EU
Nyní je projekt neaktuální. "Sankce to zamrazily," přiznává Štefl. Společnost podle něj musí respektovat fakt, že je firmou z Evropské unie. Navíc partnerská španělská OHL je kodifikována na burze v USA. "Domnívám se, že jsme nuceni respektovat to, co bylo řečeno, a vztahy (s ruskými partnery) jsou nyní konzervovány," uvedl Štefl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam, čtk