Jakub Horák jako tvůrce kampaně Pirátů v poslední době hájil spíše politiky liberálně demokratického zaměření. Právě ty, kteří o Borisi Johnsonovi od úterního vyhlášení výsledků volby lídra konzervativců píší jako o „nekompetentním floutkovi“ nebo jako o „klaunovi a lháři“.
A tentokrát jim marketingový expert dost vydatně načůral do mraveniště. „Koho Boris Johnson nefascinuje, je nula,“ vzkazuje Horák přes svůj Facebook.
A pak začal vysvětlovat, proč je jeho názor relevantnější, než názor těch, co jsou z nastávajícího britského premiéra jen zděšeni, protože o brexitu vědí „jen to, co si přečetli v Respektu a na Novinkách“.
„Já už jsem potkal hodně politiků,“ začal Horák. Začalo to prý v páté největší marketingové společnosti na světě, TBWA WORLDWIDE, kde se dokázal dostat na jedno z pěti nabízených míst ke kampani „New Labour“. To byla slavná kampaň, se kterou Tony Blair před volbami v roce 1997 přepsal rekordní tabulky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav