Podle mluvčího ČEZu Jana Pavlů dluží klienti firmě celkem stovky milionů korun. Počty dlužníků jdou do desetitisíců. Přesto oproti roku 2006 došlo k jejich poklesu. Stojí za ním údajně zasílání SMS a e-mailových upomínek dlužníkům. Toto opatření zavedla firma v roce 2011. „V roce 2011 jsme měli asi 4000 případů přerušení dodávek měsíčně. Po zavedení nové formy upozornění na nutnost uhradit závazky toto číslo kleslo asi o 30 procent," řekl serveru Týden.cz Pavlů.
Od loňského roku navíc ČEZ dlužníkům i volá. „Se zákazníky, kteří se dostali do problematické situace a nemají na okamžité zaplacení, se společnost snaží dohodnout individuálně,“ vysvětloval postup energetického gigantu její mluvčí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: luš