V roce 2008 pronajalo tehdejší vedení městské části reklamní vitríny na záchodcích určené pro plakáty a billborady soukromé firmě JCDecaux. Za celkem patnáct vitrín umístěných na veřejných záchodcích po celé Praze 6 by společnost měla hradit 400 000 korun ročně plus údržbu toalet, což se však nedělo a neděje.
Podle člena kontrolního výboru Martina Skalského ze Strany zelených je smlouva pro Prahu 6 nevýhodná, jelikož platba je vázána na podmínku, kterou však JCDecaux nemusí ani v budoucnu splnit. Tato absurdita je obsažena ve zvláštním ustanovení smlouvy. To říká, že firma bude platit Praze 6 nájem až poté, co vybuduje dalších deset reklamních panelů, což doposud neudělala. Praha 6 tak nemá vůbec jistotu, že firma začne vůbec někdy za reklamu na kioscích platit.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pavel Kozdera