„Aby stavební povolení byla vydávána za účasti veřejnosti a v souladu se zákonem. A za druhé, což je možná důležitější, vyvolat diskuzi o tom, zda je nutné dělat tuto modernizaci tak masivně a s takovými náklady,“ vysvětloval Patrik.
Dokud jsme se do toho nevložili, nikoho to nepálilo
ŘSD prý nerado slyší alternativní a především levnější návrhy. Předělání většiny úseků dálnice je totiž ještě před námi a Patrik je přesvědčen, že užitím jiné technologie by bylo možné ušetřit 3 až 6 miliard. „Prvních šest stavebních řízení probíhalo déle, než správní řád předpokládá a to zdržení nikoho nepálilo,“ poznamenává Patrik. Začíná to vadit až ve chvíli, když na nedostatky začalo upozorňovat sdružení Děti Země.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp