- SLEDUJEME témata volba nového šéfa ČT
Je hloupost si myslet, že ředitel s politiky nemluví
Zpravodajské pořady podle něj divákům splývají a nenabízejí nic originálního. Politický tlak, který by s sebou mohl přinést, ale jednoznačně odmítá. „Jenom naivní novináři si myslí, že šéfové médií s politiky vůbec nemluví; jejich hlavním úkolem je, aby před vlivem politiků bránili své lidi," říká.
To nejtěžší, co na nového ředitele bude čekat, je nutnost jasně definovat roli ČT1. „Na "dvojce" může experimentovat, a co si ověří, předá na "jedničku"; podstatné je, aby se to diváci vůbec dozvěděli. Marketing není sprosté slovo, ČT nemá divákovi nadbíhat, ale má vědět, co je zač, poznat jeho zvyky, reakce, představy," myslí si Dvořák. Z programů by ale neubíral, naopak by přidal ještě jeden, zaměřený na děti a vzdělávání.
DLOUHODOBÉ SLEDUJEME téma: Česká televize
Čtěte více:
- Fenič: Kandidáti na šéfa ČT jsou beznadějní. I proto kandiduji
- Rada ČT vyřadila čtyři kandidáty na generálního ředitele
- 32 kandidátů v prvním kole výběrového řízení na generálního ředitele ČT
- Favorité volby šéfa ČT podle MfD: Dvořák a Bradáč
autor: joh