Peníze radnice rozdávala z programu Partnerství. Nejštědřejší byla před třemi lety právě k firmě BigBoard. Její jednatel Richard Fuxa figuruje také ve firmě Tardus, jež dříve ovládal Janoušek. Zhruba pět milionů korun mělo sloužit k propagaci Prahy na 200 světelných vitrínách, 60 billbordech a tramvajích v Bratislavě. Radnice však nyní nemůže dohledat, jak celý projekt dopadl.
Nikdo nic neví, nikdo za nic nemůže
Podle Béma nikdy z programu Partnerství žádná Janouškova firma peníze nezískala. "Hlavní město Praha uzavíralo ročně stovky partnerství v nejrůznějších oblastech. Nemohu si pamatovat příslušné smlouvy, navíc jsem za to nebyl věcně odpovědný," sdělil MfD exprimátor.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk, mp