Mýtný systém až donedávna nikoho nezajímal, nyní se o něm však diskutuje ve vysoké politice, nikdo se však neohlíží za názory dopravců a daňových poplatníků, všechno podle Felixe řídí komerční zájmy. A proto se opět objevila možnost zavedení mýta i na silnice nižších tříd.
Podle Felixe je mýtný systém určený pro „dálniční a rychlostní komunikace, které svým uživatelům přinášejí přidané výhody a jejichž vybudování je nákladné“. Zbylé komunikace jsou zahrnuty v silničních daních a daní z pohonných hmot, přičemž žádné výhody z nich neplynou. „Mýtné na nich by vedlo naopak jen k odčerpání peněz z velkého dálničního mýta bez dalšího efektu,“ říká Felix.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: spa