Hudeček si podle ČT za městské peníze dělá kampaň. A zírají na to prý i jeho spolustraníci

06.07.2014 8:59 | Zprávy

Pražský primátor Tomáš Hudeček z TOP 09 již delší čas čelí kritice, že si za veřejné peníze dělá soukromou kampaň. Po Praze visí žluté plakáty s úspěchy vedení města, kterých se podařilo dosáhnout, jako je např. zveřejňování smluv na internetu. Primátor, který je na plakátech podepsán, tvrdí, že jde o klasickou informační kampaň, ale jeho kolegové radní z vlastní strany o tom mnoho nevědí. A ODS bije na poplach.

Hudeček si podle ČT za městské peníze dělá kampaň. A zírají na to prý i jeho spolustraníci
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pražský primátor Tomáš Hudeček

Plakáty shrnující pražské radniční úspěchy stály asi 350 tisíc korun. Opoziční ODS v čele s exprimátorem Bohuslavem Svobodou tvrdí, že jde tvrdou předvolební kampaň před komunálními volbami a primátor Tomáš Hudeček by si ji měl zaplatit z vlastní kapsy. Česká televize informuje o tom, že ODS v této věci plánuje dokonce svolat zvláštní jednání zastupitelstva. A ČSSD, která toleruje menšinovou vládu TOP 09 v Praze, nevyslovila k tomuto nápadu jasné ne.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mp

Mgr. Filip Turek byl položen dotaz

Co je pro vás důležitější?

Stabilní vláda nebo váš osobní chtíč být ministrem? Podle všeho můžete být jako nominant na ministra překážkou v jejím sestavení. A viděl jste ten průzkum, kde si vás za ministra nepřeje ani většina dotazovaných?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zážitek za 560 Kč. Cizinci se divili, co si Češi dají líbit

19:29 Zážitek za 560 Kč. Cizinci se divili, co si Češi dají líbit

Grilovaný celer za 560 korun, švestkové knedlíky za 285 korun, grilovaná klobása za 245 korun. I tak…