„Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace – v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos,“ uvádí anotace knihy, kterou ParlamentníListy.cz za necelých 300 korun zakoupily. Státní Academia totiž recenzní výtisky neposkytuje.
Jenže ona neposkytuje ani informace. Ačkoli se naše redakce už několik týdnů snaží získat vyjádření jak od ředitele Padevěta, tak od většiny PR manažerek, ani jedna z nich nebyla schopna odpovědět na celkem jednoduché dotazy: Kdo přišel s nápadem vydat knihu Václava Moravce? Jaké byly náklady na její vydání a kdo se na nich podílel? Jaké procento ze zisku/prodeje si odnese autor?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový