Problém totiž je, že před zákonem si jsme rovni, ovšem prodejci často odmítají reklamovat zboží z absurdních důvodů nebo specifikují podmínky tak špatně, že je nakupující není schopen pochopit.
„Ten spotřebitel je pak ve fázi, že když si ty podmínky přečte (i když si je většinou nečte), tak vlastně neví, na čem je,“ popisoval svoji špatnou zkušenost majitel internetového obchodu a zároveň spotřebitel Pavel Šácha.
Za pravdu mu dal další spotřebitel, senior a zároveň předseda občanského sdružení Život 90 Jan Lorman. „Ten spotřebitel nemá někdy ani čas to přečíst,“ vysvětloval na ČT. „Kdyby to měl nejenom přečíst, ale pochopit a správně aplikovat, potřeboval by právníka,“ dodal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan